سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه تجارت موفقی داشته باشیم؟

یا در وهله اول در انتخاب اهداف تجاری برای تلاش برای رسیدن به آن مشکل دارید؟ هر کارآفرینی می‌خواهد یک کسب‌وکار موفق و سودآور داشته باشد، اما همیشه مشخص نیست که چگونه می‌توان به آن رسید. اگر می خواهید کسب و کار کوچک شما سودآورتر از همیشه باشد، در اینجا چند پیشنهاد برای چگونگی تحقق آن وجود دارد. و به یاد داشته باشید: ایجاد یک کسب و کار موفق یک ماراتن است، نه یک سرعت. با توجه به اینکه مشتریان وفادار فروش را بسیار آسان تر می کنند، خدمات خوب به مشتریان را در اولویت قرار دهید. خدمات مشتری فعلی خود را بررسی کنید و تغییراتی را که باید انجام دهید انجام دهید تا مطمئن شوید که کسب و کار کوچک شما خدماتی برتر از خدمات رقبای شما ارائه می دهد. ممکن است لازم باشد روی آموزش کارکنان سرمایه‌گذاری کنید، خط‌مشی بازگشت خود را اصلاح کنید یا پیشرفت‌های اساسی مانند پاسخ سریع به پست‌های صوتی یا ایمیل‌های مشتریان را انجام دهید. با این حال، اداره یک کسب و کار موفق داستانی کاملا متفاوت است. عوامل متعددی بر موفقیت یک کسب و کار تأثیر می گذارد که می تواند داخلی یا خارجی باشد. در این مقاله، آخرین داده‌هایی را که باید قبل از راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک بدانید، دلیل اصلی شکست آن‌ها و چند نکته حرفه‌ای در مورد نحوه اداره و حفظ یک کسب‌وکار موفق را به اشتراک می‌گذاریم.

چه کسب و کار خود را در یک جامعه کوچک یا در یک مرکز شهری بزرگ اداره کنید، تبلیغات شفاهی بیش از هر زمان دیگری مهم است. بیشتر مصرف کنندگان قبل از تصمیم گیری در مورد خرید، برای جستجوی نظرات کسب و کارها به اینترنت مراجعه می کنند، بنابراین ایجاد شهرت خوب برای موفقیت کسب و کار شما حیاتی است. چگونه تبلیغات شفاهی مثبت داشته باشید؟ با ارائه خدمات خوب و حرفه ای، ایجاد و نظارت بر شهرت محلی (و آنلاین) خود، و به دست آوردن تبلیغات با کمک به جامعه خود از طریق حمایت و حمایت شما از سازمان ها و موسسات خیریه محلی. بازاریابی موثر کلید افزایش فروش شماست، اما برای ارتقای کسب و کارتان نیازی به شکستن بانک ندارید. راه های ارزان زیادی برای بازاریابی محصولات و خدمات شما وجود دارد. حمل و نقل دریایی به چین از مهمترین حالت های حمل و نقل می باشد  که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. قرنهاست که این روش به بشر کمک می کند تا شرایط سفر و تجارت خود را برآورده سازد. با وجود اختراع حالت های جدید حمل و نقل ، حمل دریایی اهمیت خود را از دست نداده است.

چرا تجارت شما شکست می خورند؟

البته دلایل بی‌شماری وجود دارد که باعث می‌شود یک کسب‌وکار شکست بخورد. با این حال، طبق تحقیقات، تعداد کمی وجود دارد که بیشتر از دیگران رایج هستند.

بدون بازاریابی

اگر بسازید نمی آیند. وجود یک استراتژی بازاریابی یکی از نشانه های آشکار ساختن یا عدم موفقیت یک کسب و کار است. بازاریابی شامل همه چیز می شود، از یافتن مشتریان تا فروش بیشتر آنها در محصولات و خدمات جدید بعدا.

خدمات مشتری ضعیف

با ظهور کسب و کارهای جدید به معنای واقعی کلمه یک شبه، قیمت و محصول برای متمایز کردن شما از رقبا کافی نیست. رفتار شما با مشتریان چگونه است. روی آموزش تیم خدمات مشتری خود (یا خودتان اگر تنها کارمند هستید) در مورد بهترین روش ها سرمایه گذاری کنید تا مشتریان خود را خوشحال کنید. افراد به دلایل مختلف کسب و کار خود را راه اندازی می کنند. برخی می خواهند با یک کنسرت جانبی زندگی خود را تامین کنند، برخی دیگر می خواهند شغل تمام وقت خود را جایگزین کنند و رئیس خود باشند. دلیل شما هر چه باشد، از قبل تصمیم بگیرید که آیا می خواهید کسب و کار شما فراتر از شما به عنوان یک کارمند باشد یا خیر. گاهی اوقات، بازاریابی غیرقابل پیش بینی است. کسب‌وکارها برای انجام کارهای عالی ویروسی می‌شوند و برای این هجوم آماده نیستند. دانستن اینکه آیا آن لحظه را ملاقات خواهید کرد یا اجازه می دهید بگذرد می تواند شما را از شر FOMO نجات دهد یا حتی مجبور شوید کسب و کار خود را ببندید زیرا آمادگی لازم برای مقیاس را ندارید.نیازی نیست.

یک سرویس یا محصول عالی اگر نیازی به آن نداشته باشید، شما را به جایی نمی رساند. بررسی دقیق و تحقیقات بازار در مراحل اولیه شروع یک تجارت ضروری است. تعیین کنید که چه کسی محصول را می‌خرد، چند وقت یکبار و چرا. این به شما کمک می کند نه تنها جایگاه خود را پیدا کنید بلکه به اندازه کافی موجودی و پیش بینی فروش را نیز برنامه ریزی کنید.

بدون پول

راه اندازی و ایجاد یک تجارت گران است. شما به سرمایه، سرمایه‌گذاری، وام و/یا درآمد نیاز دارید تا بتوانید در زمان‌های ناب گذرانید. بودجه دقیق می تواند به شما در پیگیری درآمد و هزینه ها کمک کند. موفق ترین صاحبان مشاغل و کارآفرینان می دانند که اطراف خود را با افرادی باهوش تر از آنها احاطه کنند. اگر تصمیم دارید کسب و کار خود را گسترش دهید، به یک تیم قوی نیاز دارید تا به شما در انجام کارهای عالی کمک کند. تنها راه برای انجام این کار، استخدام و استخدام بهترین افراد است.

رقابت خیلی زیاد

اگر بازار در حال حاضر اشباع شده است، و در حال حاضر ارائه دهندگان تثبیت شده زیادی وجود دارد، شما در حال مبارزه با یک نبرد سخت هستید. اگر قیمت های شما خیلی بالاست و مشتریان خود را محدود می کنید. اگر آنها خیلی کم هستند و درآمد کافی برای سرپا ماندن ندارید. اما این همه ماجرا نیست. دلایل زیادی برای شکست کسب و کارها وجود دارد که مختص یک تجارت و صنعت است. 

شما به داده های مشخصی در مورد مشتریان ایده آل خود، رقابت موجود، رشد و تقاضای مورد انتظار، روند بازار و موارد دیگر نیاز دارید. این نوع بینش ها ارزشمند هستند و به شما کمک می کنند تا تصمیمات و اهداف تجاری آگاهانه بگیرید. شما همچنین باید در مورد چهار نکته روشن باشید: محصول، قیمت، تبلیغ و مکان. آنها می توانند ایجاد تحقیقات بازار، طرح بازاریابی و شخصیت های مشتری شما را راهنمایی کنند و اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، به عنوان یک نقطه شروع فوق العاده عمل می کنند. چهار P آمیخته بازاریابی در حال تکامل هستند، و شما ممکن است بخواهید هشت P را که با دقت بیشتری بازاریابی مدرن را منعکس می کنند، بررسی کنید. آنها شامل محصول، قیمت، مکان، تبلیغات، افراد، فرآیند، شواهد فیزیکی و عملکرد هستند. با در دست داشتن اهداف تجاری و تحقیق، فراموش نکنید که شخصاً به آنچه می خواهید نیز فکر کنید. دلیلی وجود دارد که چرا خطوط هوایی به ما دستور می دهند قبل از کمک به دیگران ماسک اکسیژن خود را قرار دهیم.اگر مراقب خودمان نباشیم، نمی توانیم از شخص دیگری مراقبت کنیم. به همین ترتیب، اگر اهداف و برنامه های شخصی برای سلامت روان خود نداشته باشید، در اداره کسب و کار خود به اندازه کافی موثر نخواهید بود. برای مشاوره بازرگانی و تجارت صادرات و واردات اینجا کلیک کنید.