سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین کالا برای واردات از چین

بهترین کالا برای واردات از چین ، کالاهای پرمصرف، کالاهای عجیب و کالاهای ارزانی هستند که سود کلانی را نصیب واردکنندگان آن کالاها می‌کند. کشور چین برترین کشور جهان از لحاظ اوضاع اقتصادی و تولید می‌باشد، همچنین اقتصاد کشور چین با اقتصاد کشور آمریکا در حال رقابت است. همه‌ی کالاهای مورد نیاز جوامع از جزئی ترین کالا گرفته تا ماشین آلات صنعتی غول پیکر، همگی در کشور چین با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌گردند.

از آنجایی که چین به یکی از قطب­‌های بزرگ تجارت جهان بدل شده است و سالانه بیشتر از هزار هزار میلیارد دلار از راه صادرات کالا به کشورهای دیگر، به دست می­‌آورد، بنابراین بازرگانان کشورهای مختلف از جمله ایران می­‌توانند کالاهای چینی را با قیمت بسیار مناسب، در شکلی نو و جدید خریداری کرده و وارد کشور نمایند و در نهایت از این طریق سرمایه خود را چند برابر کنند. اما بدون شک برای داشتن یک تجارت پرسود انتخاب بهترین کالاها برای واردات از چین ضروری است. گاهی بهترین کالا برای واردات از چین و دستیابی به سود بالا، کالاهایی است که بیشترین مصرف را در کشور دارند و یا کالاهایی است که واردات آن به ذهن هر کسی خطور نمی‌کند و بعضا عجیب و نامتعارف به نظر می‌رسند، ولی تجار به بازار هدفآن کالا به راحتی دسترسی دارند.

 

 

 

کالاهای وارداتی پر مصرف

 

 

گمرک هر ساله آمارهایی در خصوص میزان صادرات و واردات از کشورهای مختلف خارجی را ارائه می­‌دهد. لیست اقلامی که از چین در چند سال اخیر وارد شده اند بسیار طیف وسیع و متنوعی دارد و بعضا پرمصرف هستند. مانند مواد غذایی از جمله بادام زمینی، دارچین و زنجبیل، لوبیا چیتی، سبوس و آخال گندم، مرکبات، ذرت شیرین، ژله، مربا، خوراک حیوانات آبزی، تخم سبزیجات، خودرو از نوع سواری و کامیون، لاستیک ماشین، لوازم التحریر مانند مداد، مغزی مداد، مداد شمعی، مداد پاک­‌کن، قرقره، نخ، کیف و لباس، دستکش، ظروف آشپزخانه، حشره­ کش.

کالاهای وارداتی عجیب و نامتعارف

در لیست کالاهای وارداتی از چین، اقلامی به چشم می­‌خورد که به نظر نمی‌رسند نیاز مبرمی به وجود آن­ها در ایران بوده باشد و از طرفی سودآور باشند ولی توسط تجار به کشور وارد شده‌اند و به سودآوری رسیده‌اند. مانند اشیاء تزئینی مثل مجسمه یا اجسام چوبی، صنایع دستی مختلف مانند معرق، خراطی، منبت، مشبک و…، جعبه جواهرات، جعبه قاشق و چنگال، چوب کبریت، خون انسان و حیوان، ساپورت و جوراب شلواری، موم عسل، شن و ماسه، خاک رس.

کالاهای وارداتی پرسود

در لیست کالاهای وارداتی از چین، اقلامی به چشم می­‌خورد که پر سود به نظر می‌رسد ماتتد ماشین آلات صنعتی، لوازم التحریر، لوازم یدکی خودرو، انواع خودروی سنگین و خودروهای سواری، اسباب بازی، انواع پوشاک، مواد غذایی بسته بندی، محصولات عمده کشاورزی شامل ذرت، برنج، گندم و جو، محصولات حوزه ساخت و ساز نظیر سنگهای ساختمانی، انواع آهن آلات، فولاد آلیاژی، خاک رس، مواد غذایی، سبزیجات و میوه ها نظیر حبوبات، میگو، مرکبات، ادویه، گیاهان دارویی، همچنین برخی از لوازم فانتزی مانند لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم دکوری، انواع باکس های تزئینی و غیره.

باید توجه داشت که بهترین کالا برای واردات از چین ، کالاهای پرمصرف، کالاهای عجیب و کالاهای ارزانی هستند که سود کلانی را نصیب واردکنندگان آن کالاها می‌کند و بازار هدف آن به روشنی نمایان است و از نظر تجار دور نمانده است.

منبع : سایت بازرگانی الین